Koncerndirektør: Coop skal vinde “maveandele”

I et fladt dagligvaremarked vil Coop finde nye vækstmuligheder i måltidsmarkedet, fortæller koncerndirektør Jens Visholm

Foto: John Ehbrecht

Kort før Coops koncerndirektør Jens Visholm overtog ordet på Retail Institute Scandinavias dagligvarekonference i Arken, var han blevet præsenteret for en ret så dyster fremtidsprognose fra instituttets adm. direktør Henning Bahr.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelLidl og Heidi Klum lancerer festkollektion
Næste artikelHvor er Coop på vej hen?
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.