Koncerndirektør: Coop skal vinde “maveandele”

I et fladt dagligvaremarked vil Coop finde nye vækstmuligheder i måltidsmarkedet, fortæller koncerndirektør Jens Visholm

Foto: John Ehbrecht

Kort før Coops koncerndirektør Jens Visholm overtog ordet på Retail Institute Scandinavias dagligvarekonference i Arken, var han blevet præsenteret for en ret så dyster fremtidsprognose fra instituttets adm. direktør Henning Bahr.

Ifølge “Dansk Dagligvarehandel prognose 2027” vil Coop...

DEL
Forrige artikelLidl og Heidi Klum lancerer festkollektion
Næste artikelHvor er Coop på vej hen?
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.