Klassiske mærkevarer øger salget

Nestlé Danmark oplever en stigning i salget af gamle kendinge som Nescafé og After Eight.

Nestlé Danmark oplever, at de mange kaffebarer øger danskernes lyst til at købe kvalitetskaffe. Foto: Colourbox

De mange kaffebarer, der er åbnet herhjemme, øger danskernes lyst til at købe kvalitetskaffe i supermarkedet.

Den tendens mærker man hos Nestlé Danmark, som i første halvår 2017 har oplevet en stigning i salget af gamle kendinge som Nescafé.

– Vi har vundet markedsandele inden for...

DEL
Forrige artikelApple Pay kommer snart i Danmark
Næste artikelNy tjeneste skal skabe overblik over måltidskasser
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.