Klassisk mærkevare er en sællert

Nestlé Danmark har stærk vækst i salget af klassiske produkter samtidig med, at nye mærkevarer lanceres

Nescafe er et af verdens stærkeste brands, der sælger som aldrig før på det danske marked. Foto: Purpletiff

Selv om nye mærkevarer hele tiden bliver lanceret på markedet, holder forbrugerne gerne fast i mange af de gamle, kendte mærkevarer.

Det mærker fødevarekoncernen Nestlé, der i Danmark sælger mere Nescafé end nogensinde. Nestlé Danmark oplyser, at der aldrig er blevet solgt så meget...

DEL
Forrige artikelCoop har lært meget af Eataly-samarbejde
Næste artikelKun tre butikker benytter efterspurgt lov
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.