Kims henter vækst i konfekture

Innovation og nye lanceringer skal sikre yderligere vækst

Orkla Confectionery & Snacks Danmark vil i 2018 bl.a. prioritere innovation og nye lanceringer inden for chips- og snacksmarkedet.

Orkla Confectionery & Snacks Danmark - blandt forbrugerne kendt som Kims - har en meget stærk position inden for chips og snacks. Kims markedsandele er så store, at der er grænse for, hvor stor vækst selskabet kan puste ind i snackskategorien.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelMaden blev lidt dyrere i april
Næste artikelEjendomme løfter Dansk Supermarkeds milliardoverskud
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.