Kæderne trykker færre tilbudsaviser

De trykte tilbudsaviser spiller dog fortsat en stor rolle for omkring halvdelen af danskerne

Selv om mængden af trykte tilbudsaviser falder, er tilbudsaviserne stadig populært læsestof hos mange forbrugere. Foto: John Ehbrecht

Flere danskere siger nej tak til at få fyldt brevkassen op med tilbudsaviser, og det mærker dagligvarekæderne. Mængden af trykte tilbudsaviser er faldet betydeligt i de senere år, viser nye tal.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelDagligvaresalget har det sværest i Danmark
Næste artikelMedie: Coop lider milliontab i første halvår
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.