Kæderne trykker færre tilbudsaviser

De trykte tilbudsaviser spiller dog fortsat en stor rolle for omkring halvdelen af danskerne

Foto: John Ehbrecht

Flere danskere siger nej tak til at få fyldt brevkassen op med tilbudsaviser, og det mærker dagligvarekæderne. Mængden af trykte tilbudsaviser er faldet betydeligt i de senere år, viser nye tal.

I Coops kæder ventes mængden af trykte tilbudsaviser at falde med 0,5 pct. fra 2016 til i...

DEL
Forrige artikelDagligvaresalget har det sværest i Danmark
Næste artikelMedie: Coop lider milliontab i første halvår
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.