Kæderne øger salget af egne varer med 800 mio.

Andelen af de såkaldte private label-varer sætter igen rekord. Nu sidder der et kæde-ejet mærke på hver tredje vare

Sidste år fortsatte mange års vækst i den andel af den samlede omsætning, som varer i supermarkedskædernes egne mærker udgør.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelDe er nye i ledelserne
Næste artikel6 ud af 10 netbutikker har oplevet svindel – alene i 2017
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.