Kæder sætter igen rekord i tilbudsaviser

Dagligvarekæderne øger mængden af markedsføring via de forkætrede tilbudsaviser

Arkivfoto: Mikael Hjuler

Trods varsler om tilbudsavisernes snarlige død er de ugentlige tilbudsaviser fortsat et af dagligvarekædernes mest populære markedsføringsmidler. I 2016 slog kæderne ny rekord i tilbudsavisernes størrelse.

Samlet set øgede kæderne antallet af sider i tilbudsaviserne med 3,2 pct. fra 2015...

DEL
Forrige artikelSpiritusbranchen: Vi har brug for lavere punktafgifter nu
Næste artikelDerfor er du så dårlig til detailhandel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.