Kæder optrapper avis-kampagner

Konkurrencen mellem landets supermarkedskæder
har aldrig været så hård som nu – hvis man måler på mængden af
kædernes avis-annoncering.

Landets største dagligvarevirksomhed
Coop Danmark går forrest i optrapningen og sætter helt nye
standarder for omfanget med hele tre helsidesannoncer...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelRødhåret betalte med falsk ‘tusse’
Næste artikelHillerød er shopping-destination
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.