Kædedirektør: Meny skal ikke vælges på pris

Meny øger omsætningen og vinder markedsandele. Kæden jagter hverdagskunder, men de skal ikke forvente flere discountpriser

Foto: Helle-Karin Helstrand

I sommer satte Dagrofas supermarkedskæde Meny prisen ned på cirka 500 varer, så de matcher prisen i discountkæderne. Kort tid efter annoncerede konkurrenten Føtex en prisreduktion på flere end 2000 varer. Det får dog ikke Menys nye kædedirektør siden maj, Kenneth Pedersen, til at følge efter med flere discountpriser – tvært imod.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFlere danskere tager kødfri dage
Næste artikelHanegal søger vækst i convenience
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.