Irma vil skabe sociale fællesskaber for kunderne

Kæden har lukket ti butikker. De resterende butikker får flere kunder, og nu skal de engageres i sociale fællesskaber

Søren Steffensen, kædedirektør i Irma, arbejder på flere projekter for at styrke kunders medejerskab af Irma. Foto: Helle-Karin Helstrand

I begyndelsen af året meddelte Irma, at 11 butikker skulle lukke, fordi de ikke passede ind i kædens nye storbystrategi og i øvrigt gav underskud.

De ti er nu lukket, og ifølge kædedirektør Søren Steffensen går det godt i de resterende. De har alle fået tilført nye koncepter som...

DEL
Forrige artikelDefco i nyt underskud
Næste artikelNy Irma skal tilpasses kundernes behov
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.