Irma oplever solid vækst i år

Coop Danmarks profilkæde Irma har det
seneste år løftet sit salg med 4,2 pct. – over dobbelt så meget som
væksten i hele dagligvarehandelen. Irma mener, at kædens
kvalitets-satsning giver pote

– Vi kan se, at vi får nye kunder til
vores varesortiment for øjeblikket. Det er min klare...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelRema giver en million for kommunejord
Næste artikelMælke-priskrig koster en kvart milliard om året
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.