Irma-kampagne for Coops kort

Foto: Coop

Coops profilkæde Irma kører fra månedsskiftet august-september kampagne i bl.a. landsdækkende aviser for at Irmas kunder til at melde sig ind i Coop. Irma har for nylig fået status af medlemskæde, og det indebærer bl.a., at der skal vælges medlemsbestyrelse for Irma. Frem til valget er...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelMadspild i fryseren
Næste artikelDagrofa følger i Rema 1000s fodspor
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.