Irma bliver et madhus for storbyen

Kæden vil være et madhus, der går målrettet efter idealister og madelskere blandt storbyens forbrugere

Irma vil styrke sit brand ved at være det urbane madhus. Arkivfoto: Henrik Frydkjær

Supermarkedskæden Irma vil i fremtiden samle sine butikker i Storkøbenhavn og andre storbyer.

Det er kernen i den nye strategi for “Det Urbane Irma”, som rækker frem til 2022. Ledelsen med direktør Søren Steffensen i spidsen går nu i gang med at føre strategien ud i livet – en strategi,...

DEL
Forrige artikelLidl-video med restaurantjoke er set 5 mio. gange på Facebook
Næste artikelIrma lukker 11 butikker
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.