International uddannelse skal hjælpe Netto til den dobbelte omsætning

Detailkoncernens ønske om ekspansion i Europa øger behovet for ledere, der har indsigt i de lande, hvor Netto har butikker.

Foto: Dansk Supermarked

Med et mål om at fordoble Nettos omsætning for øje, har Dansk Supermarked Group nu lanceret en international, intern uddannelse, der skal klæde ledere i Netto på til at klare opgaver i de fem europæiske lande, hvor kæden har butikker – og på hovedkontoret med opgaver som blandt andet...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelAldi Süd moderniserer 1860 butikker
Næste artikelPantstationer bruges flittigt
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.