Ingen piller ved Remas sølvmedalje

Genrefoto: Helle-Karin Helstrand

I Danmark er der ualmindeligt meget hemmelighedskræmmeri omkring dagligvarekæders og -koncerners markedsandele.

Derfor var det lidt af et stilskifte, da Rema 1000 midt i august offentligt erklærede, at den norskejede franchisekæde nu er blevet markedets nummer to – når det gælder ren...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSlagteriskolen fusionerer
Næste artikelSponsor får navn på Hørning Idrætscenter
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.