Indkøbsturen finder nye, digitale veje

Danskerne vil gerne købe ind i de fysiske butikker, men tidspres får dem til at søge nye indkøbsmønstre

Danskerne købte flere fødevarer og andre dagligvarer i sommerheden. Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Selv om onlinehandel bliver stadig mere populær, vil hovedparten af forbrugerne gerne købe dagligvarer i der fysiske supermarkeder. Hvis de fysiske dagligvarebutikker også i fremtiden skal vinde forbrugernes gunst, skal de imidlertid være mere spændende og bekvemme end de er i...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelMejeriselskab vil lave gourmetis
Næste artikelRester fra julemaden går til spilde
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.