Indkøbsturen finder nye, digitale veje

Danskerne vil gerne købe ind i de fysiske butikker, men tidspres får dem til at søge nye indkøbsmønstre

Danskerne købte flere fødevarer og andre dagligvarer i sommerheden. Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Selv om onlinehandel bliver stadig mere populær, vil hovedparten af forbrugerne gerne købe dagligvarer i der fysiske supermarkeder. Hvis de fysiske dagligvarebutikker også i fremtiden skal vinde forbrugernes gunst, skal de imidlertid være mere spændende og bekvemme end de er i...

DEL
Forrige artikelMejeriselskab vil lave gourmetis
Næste artikelRester fra julemaden går til spilde
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.