Indkøbskurvens vindere giver en milliard ekstra

Væksten i dagligvarehandelen sker i øjeblikket i kategorier med nemme og nydelsesfulde produkter.

Foto: Ulrik Samsøe Figen

 

Kategorier med nemme og nydelsesfulde produkter trækker i øjeblikket væksten i dansk dagligvarehandel.

Det viser en opgørelse fra analysehuset Nielsen, som har sat navn på de top 15 kategorier, som er de mest voksende i de danske dagligvarebutikker målt i kroner. Samlet bidrager de 15...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelNettos guldæg rammes hårdt
Næste artikelDagli’Brugserne smager på varerne
Claus Jensen
Claus Jensen, selvstændig journalist og projektudvikler i Mediehuset Periskop i Aarhus. Tidligere Dansk Handelsblad, Aarhus Stiftstidende, freelancebureauet Journalist 8000 C og Frederiksborg Amts Avis. Speciale erhvervsliv. Se mere på http://www.periskop.dk