Heidi Klum og Lidl i fælles modefront

Heidi Klum og Lidl præsenterede i går deres fælles kollektion "esmara by Heidi Klum“

Foto: Dimitrios Kambouris

Heidi Klum og Lidl fremviste i går deres fælles kollektion “esmara by Heidi Klum“ for første gang.

Kollektionen tæller 84 dele lige fra leopard-støvler over paillet-blazere til læderjakker. Og stedet for at satse på en klassisk catwalk, var kulissen en stilistisk interaktiv butik, som iscenesatte Lidls brand.

”Vi kunne ikke forestille os et bedre sted og tidspunkt at præsentere Lidls internationale kollektion end i New York under Fashion Week. Nu glæder vi os til at starte salget her i Danmark mandag den 18. september“, siger Heidi Vittrup, marketing- og kommunikationschef i Lidl Danmark.

En kollektion for alle
Showet byggede bro mellem New Yorks modeverden og Lidls ønske om at gøre mode prismæssigt overkommeligt for alle.

Og dagens hovedperson var også stolt over kollektionen.

“Jeg er virkelig glad for, at vi viser mode, som klæder alle kvinder, og alle kan kvinder kan bære. Jeg er lykkelig over det, vi her har skabt“, fortæller Heidi Klum.

DEL
Forrige artikelDagrofa skruer op for Meny-etableringer
Næste artikelHurra for ansvarlighed i gulvhøjde
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.