Hedebølgen lægger en dæmper på nethandlen

Hos Nemlig.com blev der også bestilt lidt færre varer i maj end i måneder med mere normale temperaturer

Det usædvanligt varme vejr i maj fik mange forbrugere til at vælge stranden fremfor skærmen. Foto: Colourbox

Hedebølger får forbrugerne til at dæmme lysten til at sidde ved computeren og købe varer på nettet. Det varme vejr påvirker dog i mindre grad onlinesalget af dagligvarer.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelBryggeri skaber øl til fodbold-VM
Næste artikelUdbetalinger til Dagrofas direktion stiger 59 pct.
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.