Grossister har vækst i digitalt salg

Grossister får nye muligheder ved at satse på de digitale salgskanaler

Engrosvirksomheder skal i dag være digitale, fordi kunderne er digitale og forventer at kunne bestille varer selv, når det passer dem. Arkivfoto: Henrik Denman

E-handel er ved at vende op og ned på forbrugernes indkøbsmønstre. Det er dog ikke kun i handlen med slutbrugerne, at digitaliseringen får en stadig større rolle. Det samme gør sig gældende inden for engrosbranchen.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelDetailkæder satser på flere partnerskaber
Næste artikelSuperBrugsen lukker to butikker
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.