Grænsehandlen fordobler markedsføring på ti år

Konsulenthuset iCoCo har i ti år fulgt kædernes tilbudsaviser.  Mængden af sider er stigende – ikke mindst i grænsebutikkerne.

Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

 

Med knap 1800 siders tilbudsaviser i 2015 har grænsehandlens kæder mere end fordoblet antallet af sider i deres tilbudsaviser.

Det viser tal fra konsulenthuset iCoCos Tilbudsdata, der har fulgt og analyseret blandt andre dagligvarekædernes og grænsehandlens tilbudsaviser gennem 10 år.

I...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelKontantfri butik
Næste artikelLøvbjerg er klar til at investere
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.