Grænsebutikker pumper deres tilbudsaviser op

Grænsebutikkerne går den modsatte vej af danske dagligvarebutikker. Alene på et år – fra 1. halvår 2013 til 1. halvår 2014 – har grænsebutikkerne øget antallet af sider i tilbudsaviserne med i gennemsnit 25 pct.

Det viser en opgørelse, der er foretaget af rådgivningsfirmaet iCoCo,...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelTilbudsaviser er vigtige for grænsehandel
Næste artikelFakta er gået på jagt efter mus
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.