Gestus trækker Dagrofas private label-vækst

Med 10 pct. fremgang i salget af Dagrofas egne mærker sidste år er koncernen i gang med at indhente års efterslæb

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Traditionelt har købmændene og Dagrofa-koncernen været mindre optagne af at opbygge egne mærker end flertallet af konkurrenterne i dagligvarehandelen.

Det har imidlertid ændret sig.

Ikke mindst det nyeste mærke, Gestus, rykker kraftigt.

– Særligt ser vi en solid fremgang på Gestus, som...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelNetto med kollapset tag åbner igen
Næste artikelCoop indfører etableringsstop
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.