Gestus giver Dagrofa salgsfremgang

Private label andelen af salget i Dagrofa-kæderne steg med ca. 10 pct. sidste år.

Med Gestus-mærket som spydspids voksede salget af egne brands i Dagrofas kæder godt 10 pct. i 2015. Foto: Dagrofa

Dagrofas egen fødevareserie Gestus er nu oppe på godt 500 forskellige varer og bidrager til en stærk fremgang i salget af private label-varer.

Dagrofa sendte i januar 2015 sit nye Gestus-mærke ud på butikshylderne i sammenlagt 620 butikker i kæderne Meny, Spar, Kiwi og Min Købmand. Fra...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSå er de første danske jordbær i handlen
Næste artikelApotekerne får flere åbne timer
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.