Fornyelse skal styrke gammel kartoffelfabrik

50 år gamle Flensted skifter identitet og logo.

Foto: Flensted

Kartoffelfabrikken Flensted, der blev stiftet af Ole Flensted i et nedlagt bageri p√• N√łrrebro i 1966, b√łrster st√łvet af, og i fremtiden vil koncernen s√¶lge sig selv som Flensted ‚Äď Jordens gl√¶der.

Det nye logo og den nye og mere moderne identitet skal sammen med en r√¶kke nye produkter pr√¶senteres p√• f√łdevaremessen Foodexpo, der l√łber af stablen de kommende dage i Messecenter Herning.

– Det er en 12 m√•neders turn-around i Flensted med en ny strategi og identitet, der bliver lanceret p√• Foodexpo. Vi har haft behov for at b√łrste st√łvet af os selv og finde en ny platform at arbejde ud fra ‚Äď ikke kun i form og farver ‚Äď men ogs√• med solide koncepter, der l√łser vores kunders behov, b√•de hos forbrugere og vores kunder i foodservice, siger administrerende direkt√łr Lene Rasmussen.