Forbrugere flokkes om plantefars

Målsætningen om, at Naturli’s plantefars kan tage fem pct. af markedet for hakket oksekød inden for fem år, kan indfries hurtigere, siger direktør

Den store interesse for plantefarsen Naturli’ Hakket overgår alle forventninger. Foto: Naturli' Foods

Få nye fødevareprodukter har fået lige så meget medieomtale og opmærksomhed, som tilfældet har været med plantefarsen Naturli’ Hakket, som den aarhusianske fødevarevirksomhed Naturli’ Foods lancerede i Dansk Supermarkeds 613 danske butikker den 2. januar.

Naturli’Foods blev etableret i...

DEL
Forrige artikelCoops topduo varmer op til valg
Næste artikelOverskudsmad slår alle rekorder
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.