Forbrugere dømmer butikkerne hårdt

Dagligvarebutikkerne er hverken innovative eller inspirerende, og servicen er for dårlig, viser en spørgeanalyse

undersøgelse fra Landbrug & Fødevarer. Foto: John Ehbrecht

Forbrugernes dom er hård, når de bliver bedt om at bedømme dagligvarebutikkerne. Butikkerne er hverken innovative eller inspirerende, og personalet leverer en ringe service.

Sådan lyder vurderingen i en spørgeanalyse, som Retail Institute Scandinavia har gennem-ført i begyndelsen af...

DEL
Forrige artikelSmåproducenter har fundet løsning på distributionsstop
Næste artikelKritik af højere gebyrer for kontrol
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.