Folkemødet: Dagrofa øjner overskud på bundlinjen

Koncernchef Per Thau siger, at fire store trends skal skabe vækst i Meny og foodservice.

Koncernchef i Dagrofa, Per Thau, har hentet stor inspiration om trends på Folkemødet på Bornholm. Foto: Henrik Denman

Med lukningen af discountkæden Kiwi er Dagrofa klar til at sætte kurs mod at styrke sin position på supermarkeds- og foodserviceområdet.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelKunderne vil leve mere miljøvenligt
Næste artikelFolkemødet: Krav om lavere punktafgifter
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.