Folkemødet: Dagrofa øjner overskud på bundlinjen

Koncernchef Per Thau siger, at fire store trends skal skabe vækst i Meny og foodservice.

Koncernchef i Dagrofa, Per Thau, har hentet stor inspiration om trends på Folkemødet på Bornholm. Foto: Henrik Denman

Med lukningen af discountkæden Kiwi er Dagrofa klar til at sætte kurs mod at styrke sin position på supermarkeds- og foodserviceområdet.

Meny og FoodService Danmark er de to flagskibe, der skal hente vækst og positive regnskabstal fra 2019. Målet er at gøre Meny til landets bedste...

DEL
Forrige artikelKunderne vil leve mere miljøvenligt
Næste artikelFolkemødet: Krav om lavere punktafgifter
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.