Føtex vil tæske konkurrenter med prissammenligning

I store avisreklamer fortæller Dansk Supermarked i dag med en prissammenligning, at kæden er billigere end konkurrenterne

Screendump fra Politiken den 17. januar

I slutningen af august sidste år lancerede Føtex en prisnedsættelse på 2000 basisvarer i håb om at vinde markedsandele.

Føtæsk, kalder Dansk Supermarked kampagnen.

Dansk Supermarked-investering skal hente markedsandele

I dag sammenligner Føtex sine priser på 14 udvalgte varer med tre...

DEL
Forrige artikelLeverandører mangler vækst
Næste artikelAnalyse: Føtex genstarter priskrig
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.