Føtex-medarbejdere sparer millioner på energiregningen

En kampagne med fokus på energirigtig adfærd giver Føtex en årlig besparelse på fire mio. kilowatt, svarende til forbruget i 1.000 husstande

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

I starten af 2017 lancerede Føtex en intern adfærdskampagne, der skulle sætte fokus på energirigtig adfærd blandt de ansatte i alle landets Føtex-butikker.

Og med en samlet besparelse på 3,4 pct. af det årlige elforbrug har initiativet været en god investering, mener energichef hos...

DEL
Forrige artikelLidl køber op i USA
Næste artikelMidtjysk kæde runder 100 mio. kr. i Randers
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.