Føtex: De allerstørste prisnedsættelser er på økologi

Salling Group har i løbet af de seneste seks måneder sat prisen på 1000 dagligvarer ned

Føtex fortsætter sin priskampagne, Føtæsk. Foto: Ulrik Samsøe Figen

I løbet af det seneste halve år har Salling Groups supermarkedskæde Føtex sat priserne ned på 1000 varer. Det fremgår i hvert fald af kædens forskellige digitale platforme og den trykte tilbudsavis.

Prisnedsættelsen bliver lanceret i forbindelse med ét-årsdagen for Føtæsk-kampagnen,...

DEL
Forrige artikelLille ø-købmand udvider med 40 pct.
Næste artikelRoyal Unibrew i rekordresultat
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.