Fødevareproducenter får flere fordele

Samarbejdsaftale giver virksomheder lettere adgang til markedsføring, viden og rådgivning.

Sanne Fehmerling Kristiansen, SCO i Fooducer, Fie Hansen-Hoeck, CEO i Fooducer, og Mads Illum Hansen, markedschef i FødevareDanmark. Foto: Fooducer

Fødevareproducenter får i fremtiden bedre mulighed for at kunne markedsføre sig tættere og direkte over for bl.a. slagtere, oste- og fiskehandlere.

Det skyldes, at paraplyorganisationen FødevareDanmark og Danmarks største platform for fødevarevirksomheder, Fooducer, har indgået en...

DEL
Forrige artikelHirtshals tror på vækst med pantfri handel
Næste artikelShobr fortsætter med nethandel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.