Flere presser priser på personlig pleje

Sæbe og shampoo, cremer og makeup bliver billigere. Konkurrencen er skærpet betydeligt siden Normals entre på markedet

Torben Mouritsen. Foto: Normal

Normal er en ny kæde i sin helt egen liga, der konkurrerer med dagligvarebutikker, men ikke mindst med en kæde som Matas.

Med sit helt eget let håndterbare miks af udvalgte kolonialvarer, slik, dyrefoder og mærkevarer i rengøring og især i personlig pleje har kæden sat sit aftryk på en...

DEL
Forrige artikelKampen mod afgifter fortsætter
Næste artikelIndtog i København sænker Normals ekspansionstempo
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.