Flere presser priser på personlig pleje

Sæbe og shampoo, cremer og makeup bliver billigere. Konkurrencen er skærpet betydeligt siden Normals entre på markedet

Normal formår at tjene flere penge trods kraftig ekspansion i udlandet. Foto: Normal

Normal er en ny kæde i sin helt egen liga, der konkurrerer med dagligvarebutikker, men ikke mindst med en kæde som Matas.

Med sit helt eget let håndterbare miks af udvalgte kolonialvarer, slik, dyrefoder og mærkevarer i rengøring og især i personlig pleje har kæden sat sit aftryk på en...

DEL
Forrige artikelKampen mod afgifter fortsætter
Næste artikelIndtog i København sænker Normals ekspansionstempo
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.