Flere leverandører byder på innovation

Koncerndirektør Jens Visholm forklarer Coops nye strategi med at satse på nye varer

Coop fl ytter fokus fra stor udskiftning i vareudvalget til fokus på at have de rigtige varer, der får gode salgstal. Foto: John Ehbrecht

Coop har de seneste par år haft fokus på at udskifte en stor del af varerne. I de kommende år består opgaven i højere grad i at udvælge de stærkeste produkter på hylderne og at skubbe salget i vejret på de enkelte varer.

Coop har haft som mål at udskifte 25 pct. af alle fødevarer i...

DEL
Forrige artikelSalget af cigaretter faldt
Næste artikel3-Stjernet får et skuffende resultat
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.