Flere digitale fordele til loyale Coop-kunder

En madkonto med indbygget gratis kredit på 1.000 kr. er det seneste initiativ, der skal hente flere kunder til Coop app 

Coops vil opbygge stærke digitale relationer til medlemmerne, fortæller koncerndirektør Jan Madsen. Senest med lanceringen af madkontoen med indbygget gratis kredit på 1.000 kr. Foto: Henrik Frydkjær

Mens Coop står foran en milliardinvestering i koncernens bagvedliggende it-systemer, er der til gengæld anderledes fremdrift med at gøre Coops relationer til de 1,7 mio. medlemmer endnu mere digital.

Omdrejningspunktet for den stærkere relation er Coop App, der efter 15 måneder er blevet...

DEL
Forrige artikelOverskudsmad uden risiko for høj moms
Næste artikelAGF-formand klar til at vælte Bolander
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.