Flere danskere bruger penge på luksus

Selvicenesættelse er også en stor trend, og de nye trends skaber nye vindere og tabere i nonfoodhandlen

Danskerne bruger nu endnu flere penge på at iscenesætte deres hjem. Foto: Bolia

De danske forbrugere er for alvor ved at ryste finanskrisen af sig, og det sætter sig tydelige spor i udvalgsvarehandlen i dansk detailhandel.

Forbrugerne bruger i stigende grad penge på luksus og på at udleve deres boligdrømme ved at iscenesætte stuer og køkken.

Sammen med den voksende...

DEL
Forrige artikelVarefakta hjælper med allergener
Næste artikelKoncerndirektør forlader Coop til fordel for Matas
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.