Fiaskoen lurer på Coops opkøbs-kampagne

Coop Danmark har foreløbig kun udsigt til
at erhverve få nye butikker efter en storstilet kampagne for at få
købmænd til at sælge.

Den massive opkøbskampagne rettet mod over
100 købmænd ser ikke umiddelbart ud til at skaffe landets største
dagligvarekoncern mange nye butikker.

Et par...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelBrugsen er blevet en del af dagligdagen
Næste artikelMulig lukning af føtex food
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.