Facebook-kampagne skal styrke Q8 i kampen om conveniencekunderne

Foto: Q8

Q8 starter nu en Facebook-kampagne, hvor k√¶dens knap 36.000 f√łlgere i Danmark skal udpege de smukkeste natursteder til en picnictur i landet. Anledningen er den internationale picnicdag, som fejres over hele verden og finder sted l√łrdag den 18. juni.

Facebook-f√łlgerne deltager i en konkurrence om en picnickurv hos deres lokale Q8-servicestation, n√•r de uploader et billede.

– Vi oplever en stigende eftersp√łrgsel p√• m√•ltider af h√łj kvalitet. Derfor har vi udvidet vores madsortiment til at omfatte endnu flere sunde snacks, kvalitetskaffe fra Starbucks og fuldkornssandwich i en ny indpakning, der er let at tage med p√• farten. P√• den m√•de fors√łger vi at v√¶re en hj√¶lpende h√•nd p√• vejen for folk, der er p√• vej ud i det danske sommervejr, siger Jytte Wolff-Sneedorff, kommunikationschef hos Q8.