Corona giver elevboom i supermarkederne

Tre ud af de fire st√łrste dagligvarekoncerner i Danmark har √łget antallet af salgselever markant i √•r

Rema og Meny deler i porten: Her er vinderne af årets...

Supermarkedsk√¶den Meny og discountk√¶den Rema 1000 kan begge bryste sig af to priser ved Landbrug og F√łdevarers √•rlige F√łdevaredag

Tyske discountkæder leverer mest værdi for pengene

For femte √•r i tr√¶k har Rema 1000 den h√łjeste kundeloyalitet i dagligvarebranchen, viser ny analyse fra Loyalty Group

Coops abonnementsordning skaffer nye medlemmer

Medlemmer v√¶lger i f√łrste omgang Coop Prime for at f√• rabat p√• private label-varer. Koncernens butikker oplever med det nye tilbud i app‚Äôen √łget loyalitet

Nye corona-krav til detailhandlen: Undg√• k√ł- og slagtilbud

En række corona-retningslinjer rettet mod detailhandlen skal sikre medarbejdere og kunder mod smitte - butikkerne opfordres blandt andet til at droppe slagtilbuddene

Dagligvareakt√łrer tolker pristjek meget forskelligt

If√łlge Coop viser pristjek i B.T, at Coop 365 vil v√¶re blandt de billigste k√¶der i landet. Salling Group giver ikke meget for samme stikpr√łve
Rosas Kiosk Horsens

Priskrig p√• sm√łger flytter markedsandele

Supermarkeder mister cigaretsalg til kiosker, og producenten med de billigste sm√łger vinder

Netto vil udbygge forretningen i det gamle √ėsttyskland

Discountk√¶den Netto sigter mod st√łrre markedsandele i det tyske marked, hvor proaktive coronatiltag har √łget k√¶dens popularitet

Unders√łgelse: M√¶rkevarer driver mere salg

Private label-produkter har svært ved at erstatte premium brands, fremgår det af et nyt studie fra Aarhus Universitet
Danish Retail Award 2020

Dagligvare-butikschefer g√łr rent bord ved prisuddeling

To k√łbm√¶nd fra hhv. Rema 1000 og Spar samt en varehuschef fra Bilka l√łb med √•rets Danish Retail Award

Mere nyt