Svar på leder i Dansk Handelsblad: ”Nej tak-ordningen taber status i...

Debatindlæg af Lasse Ingemann Brodt, adm. direktør, FK Distribution

Flytning af Nej tak-ordning møder kritik

PostNord har uden varsel videregivet administrationen af den halvoffentlige Nej tak-ordning til reklameomdelingsmonopol

Nej tak-ordningen taber status i nyt regi

Leder af ansvarshavende redaktør Jesper Veber Knudsen

PostNord sender Nej tak-ordning videre til privat distributør

FK Distribution har sin egen Nej tak+-ordning, der tidligere har været i Forbrugerombudsmandens søgelys

Ny kampagne: Så der fame’ fuldkorn du!

Kendt skuespiller skal via de sociale medier får flere til at spise fuldkorn

FK Distribution slipper for tiltale i klagesag

Tidligere på året blev der klaget over reklameomdelerens priser til Konkurrencestyrelsen, som har valgt ikke at tage sagen op – indtil videre

Færdigretter får mere plads i tilbudsavisen

Markedsføring af dyrefoder og babyartikler stiger, mens vin falder

PostNord-retræte skæpper i kassen hos FK Distribution

Den statslige postomdeler opgav sidste år forretningen med tilbudsaviser, og det kommer FK Distribution til gode. Første halvår bød på 50 pct. højere omsætning

Coop skruer ned for tilbudsblusset

I begyndelsen af året lancerede Coop ”faste lave priser”, der skal erstatte ugentlige tilbud

Aldi sætter fuld fart på markedsføringen

Ikke mindst private label-varerne fylder godt op i Aldis tilbudsaviser

Mere nyt