Gamle kendinge sidder på mærkevarers top 3

Løgismose og Jacobsen blander sig blandt de helt tunge mærker i ny undersøgelse

Økologien får mere plads i tilbudsaviserne fra foodservice

Ikke mindst morgenmadsprodukter er økologiske, når de markedsføres af cateringbranchen

Markante forskelle på kæders øko-andel i tilbudsavisen

Irma har suverænt flest økologiske dagligvarer i tilbudsavisen af samtlige kæder. Tre discountkæder følger på de næste placeringer. Lidl har færrest af de store kæder

Monopolstatus sikrer FK Distribution vækst på 39 pct.

Som eneste store aktør på markedet for distribution af adresseløse forsendelser bidrager omdelingsfirmaet til størstedelen af North Medias omsætning i 2018

Meny letter kampagnetrykket

Et fald i antal markedsførte varer i Menys tilbudsavis er en helt bevidst strategi, der dog ikke påvirker salget

Arla laver eget mediebureau

Arla in-sourcer nu den digitale markedsføring og opretter eget mediebureau på hovedkontoret

Ny Spar-direktør møder kunderne i julebussen

For tredje år i træk sender Spar-kæden busser med kunder fra København til de jyske og fynske butikker

Tilbudsavisen flytter milliardomsætning

Trods en syv år gammel dødsdom mod tilbudsaviserne generede trykte og digitale tilbudsaviser i 2018 en omsætning på 16 mia. kr

Clear Channel Danmark og AFA JCDecaux har aftalt ulovlige rabatter

De to konkurrerende virksomheder, der begge sælger reklameplads i outdoor-medier, har aftalt rabatter i strid med konkurrenceloven. Sagen er anmeldt til SØIK

Coop taber sag om brug af reklamefotos i Højesteret

Coop skal betale keramikeren Kasper Würtz 200.000 kr. i erstatning, da Højesteret har underkendt en 40 år gammel praksis for brug af genstande i reklamefotos

Mere nyt