Tuborg skifter julebryggen ud med mundbind

Årets store markedsføringsstunt for Tuborgs Julebryg, J-dag, er aflyst af corona. I stedet uddeler bryggeriet 40.000 mundbind

Ny kampagne skal få flere unge til at spise grisekød

Programserien "Danmarks lækreste gris" krydret med digital markedsføring skal gøre grisekød mere inspirerende over for unge og børnefamilier

Ny tobakslov kræver obligatoriske skilte med aldersgrænser fjernet

Dansk Erhverv kalder dele af en ny tobakslov for tudetosset og ulogisk. Den indebærer, at de kun halvandet år gamle, blå aldersskilte skal pilles ned igen

Min Købmand bliver sin egen og skifter fra rød til grøn

Dagrofa investerer ca. 10 mio. kr. i købmandskæden, der lige nu oplever en tocifret vækst. Min Købmand skal med sin egen grønne farve i højere grad differentieres fra storebror Spar

Ny trend: Faste lave priser slår tilbudsjagt

Corona-pandemien har fået danske forbrugere til at købe færre varer på tilbud, og mange vil købe bedre kvalitet. Kun 5 pct. tænker ikke over pris

FK Distribution hæver indtjeningen i corona-halvår

Eneleverandøren af reklametryksager i Danmark FK Distribution kommer ud af 1. halvår 2020 i fin form på driftsindtjeningen. Moderselskabet opjusterer forventningerne til 2020

Bilkas fødselsdagsstart slår sidste år med 17 pct. vækst

Landets eneste hypermarkedskæde fejrer sin årlige fødselsdag ind til begyndelsen af september. I år bliver Bilka 50 år

Konkurrencemyndighed pudser bagmandspolitiet på FK Distribution

Konkurrencerådet kritiserer tilbudsavis-omdeleren for at have misbrugt en dominerende position

Lidl satser på flere partnere i loyalitetsapp

Kæden arbejder på at kunne knytte betalingskort på app. Kunderne skal have personlige tilbud med udgangspunkt i bonanalyser

Bilka introducerer loyalitetsprogram a la Føtex

Kun to uger efter, at Salling Group lancerede en app til Føtex, følger hypermarkedskæden efter med Bilka Plus

Mere nyt