Tuborg skifter julebryggen ud med mundbind

√Örets store markedsf√łringsstunt for Tuborgs Julebryg, J-dag, er aflyst af corona. I stedet uddeler bryggeriet 40.000 mundbind

Ny kampagne skal f√• flere unge til at spise grisek√łd

Programserien "Danmarks l√¶kreste gris" krydret med digital markedsf√łring skal g√łre grisek√łd mere inspirerende over for unge og b√łrnefamilier

Ny tobakslov kræver obligatoriske skilte med aldersgrænser fjernet

Dansk Erhverv kalder dele af en ny tobakslov for tudetosset og ulogisk. Den indebærer, at de kun halvandet år gamle, blå aldersskilte skal pilles ned igen

Min K√łbmand bliver sin egen og skifter fra r√łd til gr√łn

Dagrofa investerer ca. 10 mio. kr. i k√łbmandsk√¶den, der lige nu oplever en tocifret v√¶kst. Min K√łbmand skal med sin egen gr√łnne farve i h√łjere grad differentieres fra storebror Spar

Ny trend: Faste lave priser slår tilbudsjagt

Corona-pandemien har f√•et danske forbrugere til at k√łbe f√¶rre varer p√• tilbud, og mange vil k√łbe bedre kvalitet. Kun 5 pct. t√¶nker ikke over pris

FK Distribution hæver indtjeningen i corona-halvår

Eneleverand√łren af reklametryksager i Danmark FK Distribution kommer ud af 1. halv√•r 2020 i fin form p√• driftsindtjeningen. Moderselskabet opjusterer forventningerne til 2020

Bilkas f√łdselsdagsstart sl√•r sidste √•r med 17 pct. v√¶kst

Landets eneste hypermarkedsk√¶de fejrer sin √•rlige f√łdselsdag ind til begyndelsen af september. I √•r bliver Bilka 50 √•r

Konkurrencemyndighed pudser bagmandspolitiet på FK Distribution

Konkurrencerådet kritiserer tilbudsavis-omdeleren for at have misbrugt en dominerende position

Lidl satser på flere partnere i loyalitetsapp

Kæden arbejder på at kunne knytte betalingskort på app. Kunderne skal have personlige tilbud med udgangspunkt i bonanalyser

Bilka introducerer loyalitetsprogram a la F√łtex

Kun to uger efter, at Salling Group lancerede en app til F√łtex, f√łlger hypermarkedsk√¶den efter med Bilka Plus

Mere nyt