Udendørs reklamer er en god forretning for AFA JCDecaux

Sidste år steg selskabets resultatet af den primære drift med 34 pct.

Aldi i reklameoffensiv på tv

For første gang udruller discountkæden en tv-kampagne i Danmark

Eks-marketingchef i Bilka: Om fem år betaler forbrugerne for tilbudsavisen

Efter fire år forlod Alice Monberg Bilka i 2018. Nu vil hun med en debatbog provokere hele marketingbranchen til at skabe indhold og glemme personaliseringen

Marketingekspert: Kreativ markedsføring kan sætte gang i forbruget

Virksomheder skal gøre it-sikkerhed og markedsføring til en del af CSR-politikken og påtage sig en public service-forpligtelse, mener Alice Monberg

Tilbudsanalytiker: Tilbudsavisen ændrer sig meget det kommende år

Ifølge Claus Nykjær fra eTilbudsavis begynder kæderne endelig at tage de digitale muligheder til sig

Gamle kendinge sidder på mærkevarers top 3

Løgismose og Jacobsen blander sig blandt de helt tunge mærker i ny undersøgelse

Økologien får mere plads i tilbudsaviserne fra foodservice

Ikke mindst morgenmadsprodukter er økologiske, når de markedsføres af cateringbranchen

Markante forskelle på kæders øko-andel i tilbudsavisen

Irma har suverænt flest økologiske dagligvarer i tilbudsavisen af samtlige kæder. Tre discountkæder følger på de næste placeringer. Lidl har færrest af de store kæder

Monopolstatus sikrer FK Distribution vækst på 39 pct.

Som eneste store aktør på markedet for distribution af adresseløse forsendelser bidrager omdelingsfirmaet til størstedelen af North Medias omsætning i 2018

Meny letter kampagnetrykket

Et fald i antal markedsførte varer i Menys tilbudsavis er en helt bevidst strategi, der dog ikke påvirker salget

Mere nyt