Tuborg skifter julebryggen ud med mundbind
Årets store markedsføringsstunt for Tuborgs Julebryg, J-dag, er aflyst af corona. I stedet uddeler bryggeriet 40.000 mundbind
Ny kampagne skal få flere unge til at spise grisekød
Programserien "Danmarks lækreste gris" krydret med digital markedsføring skal gøre grisekød mere inspirerende over for unge og børnefamilier
Ny tobakslov kræver obligatoriske skilte med aldersgrænser fjernet
Dansk Erhverv kalder dele af en ny tobakslov for tudetosset og ulogisk. Den indebærer, at de kun halvandet år gamle, blå aldersskilte skal pilles ned igen
Min Købmand bliver sin egen og skifter fra rød til grøn
Dagrofa investerer ca. 10 mio. kr. i købmandskæden, der lige nu oplever en tocifret vækst. Min Købmand skal med sin egen grønne farve i højere grad differentieres fra storebror Spar
Ny trend: Faste lave priser slår tilbudsjagt
Corona-pandemien har fået danske forbrugere til at købe færre varer på tilbud, og mange vil købe bedre kvalitet. Kun 5 pct. tænker ikke over pris
FK Distribution hæver indtjeningen i corona-halvår
Eneleverandøren af reklametryksager i Danmark FK Distribution kommer ud af 1. halvår 2020 i fin form på driftsindtjeningen. Moderselskabet opjusterer forventningerne til 2020
Bilkas fødselsdagsstart slår sidste år med 17 pct. vækst
Landets eneste hypermarkedskæde fejrer sin årlige fødselsdag ind til begyndelsen af september. I år bliver Bilka 50 år
Konkurrencemyndighed pudser bagmandspolitiet på FK Distribution
Konkurrencerådet kritiserer tilbudsavis-omdeleren for at have misbrugt en dominerende position
Lidl satser på flere partnere i loyalitetsapp
Kæden arbejder på at kunne knytte betalingskort på app. Kunderne skal have personlige tilbud med udgangspunkt i bonanalyser
Bilka introducerer loyalitetsprogram a la Føtex
Kun to uger efter, at Salling Group lancerede en app til Føtex, følger hypermarkedskæden efter med Bilka Plus