Hold styr på “ambassadører” på sociale medier

Ugens kommentar af Christian Vinding Thomsen, partner, Bech-Bruun

Ny digital tilbudsavis erstatter den trykte om højst fem år

Coop har indført en erstatning for pdf-filen som digital tilbudsavis. Den er banebrydende, lyder det fra koncerndirektør

Outdoorreklamer er i vækst

Udbyderen AFA JCDecaux vokser på både top- og bundlinjen og fortsætter sin strategi

Forbrugerombudsmand: FK Distribution har overtrådt god markedsføringsskik

Forbrugerombudsmanden udtaler, at virksomheden har brudt reglerne på hjemmesiden minetilbud.dk og i telefonopkald til forbrugere

Kundetal vokser i Føtex trods udskældt reklame

45 pct. hader føtæsk-reklamerne, viser en meningsmåling i BT. Føtex oplever hver uge kundevækst, lyder det fra marketingsansvarlig

Irma har suverænt flest øko-tilbud

Knap fire ud af ti varer i Irmas tilbudsavis er økologiske. Netto og Rema følger efter, og Aldi fordobler på to år

Nye kundeaftaler booster omsætningen i FK Distribution

Omsætningen i FK Distribution steg med 14 pct. i 2017. Nye kunder tæller Lidl, Dagrofa - og senest Coop fra årsskiftet

Coop melder om tryk på julekup-kampagne

"Dagens julekup" har på de første 18 dage i december femdoblet tilgangen af brugere af Coops medlemsapp

Dansk Supermarked kritiseres for falsk markedsføring

Brancheorganisationen FødevareDanmark mener, at Dansk Supermarked vildleder forbrugerne i markedsføringen af plantefars som kød

Unilever vil have progressive reklamer

Forbrugerne skal i højere grad kunne spejle sig i personerne i Unilevers annoncer.

Mere nyt fra dhblad