Færdigretter får mere plads i tilbudsavisen

Markedsføring af dyrefoder og babyartikler stiger, mens vin falder

PostNord-retræte skæpper i kassen hos FK Distribution

Den statslige postomdeler opgav sidste år forretningen med tilbudsaviser, og det kommer FK Distribution til gode. Første halvår bød på 50 pct. højere omsætning

Coop skruer ned for tilbudsblusset

I begyndelsen af året lancerede Coop ”faste lave priser”, der skal erstatte ugentlige tilbud

Aldi sætter fuld fart på markedsføringen

Ikke mindst private label-varerne fylder godt op i Aldis tilbudsaviser

Data booster kundetrafikken i testbutik

Brugen af dynamiske data på digitale skærme nær en Yousee-testbutik, øgede kundetrafikken med 84 pct.

Hold styr på “ambassadører” på sociale medier

Ugens kommentar af Christian Vinding Thomsen, partner, Bech-Bruun

Ny digital tilbudsavis erstatter den trykte om højst fem år

Coop har indført en erstatning for pdf-filen som digital tilbudsavis. Den er banebrydende, lyder det fra koncerndirektør

Outdoorreklamer er i vækst

Udbyderen AFA JCDecaux vokser på både top- og bundlinjen og fortsætter sin strategi

Forbrugerombudsmand: FK Distribution har overtrådt god markedsføringsskik

Forbrugerombudsmanden udtaler, at virksomheden har brudt reglerne på hjemmesiden minetilbud.dk og i telefonopkald til forbrugere

Kundetal vokser i Føtex trods udskældt reklame

45 pct. hader føtæsk-reklamerne, viser en meningsmåling i BT. Føtex oplever hver uge kundevækst, lyder det fra marketingsansvarlig

Mere nyt fra dhblad