Konkurrencemyndighed pudser bagmandspolitiet på FK Distribution

Konkurrencerådet kritiserer tilbudsavis-omdeleren for at have misbrugt en dominerende position

Lidl satser på flere partnere i loyalitetsapp

Kæden arbejder på at kunne knytte betalingskort på app. Kunderne skal have personlige tilbud med udgangspunkt i bonanalyser

Bilka introducerer loyalitetsprogram a la Føtex

Kun to uger efter, at Salling Group lancerede en app til Føtex, følger hypermarkedskæden efter med Bilka Plus

Føtex-app leverer helt personlige tilbud

Under to uger gammel er Føtex’ nye loyalitetsapp nu downloadet af en kvart million

Coop vil ændre forbrugernes prisopfattelse

Forbrugerne mener, at Coop er en del dyrere end det reelle prisniveau. Det vil Coop nu forsøge at ændre med en kampagne, der løber resten af året

Organisationer siger nej tak til ja tak til reklamer-ordning

Fagforeninger og erhvervsorganisationer som blandt andre DSK og Dansk Erhverv advarer i et brev til erhvervsministeren mod at ændre nej tak til reklamer med en ja tak-ordning

Coop satser på dansk kalvekød

Danish Crown relancerer nu sit Dansk Kalv-koncept i et samarbejde med Coop Danmark

Kims har fundet chipskongens afløser

Kims har lagt Jørgen bag sig og tager hul på et nyt reklameunivers. Det skal tegne en renere linje til Kims legendariske pay-off “Når du er sulten for sjov”

Bilka accepterer millionbøde

Salling Groups hypermarkedskæde har i flere tilfælde vildledt forbrugerne ved at oplyse førpriser, som ikke var reelle. Det koster nu Bilka en bøde på 3 mio. kr.

Flere forbrugere fandt den digitale tilbudsavis frem i 2019

Antallet af danskere, er læsere tilbudsaviser, steg marginalt i løbet af 2019. Men det er i tiltagende grad den digitale tilbudsavis, der trækker

Mere nyt