Avisdistributøren FK Distributions præsenterer overskud i nyeste regnskab

FK Distribution hæver overskud trods omsætningsfald

Moderselskabet North Media har mere end fordoblet bundlinjen, primært i kraft af "tilpasning af omkostninger"

Tobaksgigant og conveniencekæde betaler bøde for reklame

7-Eleven og House of Prince betaler hver en bøde på 400.000 kr. efter Forbrugerombudsmanden har politianmeldt selskaberne

To-ugers-tilbudsaviser styrker Dagli’Brugsens sommersalg

Salget i kædens butikker ligger over sidste år – trods en rekordsommer i 2018. En messe og gode tilbud er årsagen, mener kædedirektør

Aldi vil bryde fordomme ned med selvironi

Aldi kæmper stadigvæk med et dårligt image, 42 år efter kædens rykind i Danmark. Nye tv-reklamer skal forbedre kædens omdømme
Avisdistributøren FK Distributions præsenterer overskud i nyeste regnskab

Monopol får reklameomdeler til at opjustere forventninger

Allerede et halvt år inde i 2019 skruer FK-distributions moderselskab op for forventningerne til årets resultat

Udendørs reklamer er en god forretning for AFA JCDecaux

Sidste år steg selskabets resultatet af den primære drift med 34 pct.

Aldi i reklameoffensiv på tv

For første gang udruller discountkæden en tv-kampagne i Danmark

Eks-marketingchef i Bilka: Om fem år betaler forbrugerne for tilbudsavisen

Efter fire år forlod Alice Monberg Bilka i 2018. Nu vil hun med en debatbog provokere hele marketingbranchen til at skabe indhold og glemme personaliseringen

Marketingekspert: Kreativ markedsføring kan sætte gang i forbruget

Virksomheder skal gøre it-sikkerhed og markedsføring til en del af CSR-politikken og påtage sig en public service-forpligtelse, mener Alice Monberg

Tilbudsanalytiker: Tilbudsavisen ændrer sig meget det kommende år

Ifølge Claus Nykjær fra eTilbudsavis begynder kæderne endelig at tage de digitale muligheder til sig

Mere nyt