Ny trend: Faste lave priser slår tilbudsjagt

Corona-pandemien har f√•et danske forbrugere til at k√łbe f√¶rre varer p√• tilbud, og mange vil k√łbe bedre kvalitet. Kun 5 pct. t√¶nker ikke over pris

FK Distribution hæver indtjeningen i corona-halvår

Eneleverand√łren af reklametryksager i Danmark FK Distribution kommer ud af 1. halv√•r 2020 i fin form p√• driftsindtjeningen. Moderselskabet opjusterer forventningerne til 2020

Bilkas f√łdselsdagsstart sl√•r sidste √•r med 17 pct. v√¶kst

Landets eneste hypermarkedsk√¶de fejrer sin √•rlige f√łdselsdag ind til begyndelsen af september. I √•r bliver Bilka 50 √•r

Konkurrencemyndighed pudser bagmandspolitiet på FK Distribution

Konkurrencerådet kritiserer tilbudsavis-omdeleren for at have misbrugt en dominerende position

Lidl satser på flere partnere i loyalitetsapp

Kæden arbejder på at kunne knytte betalingskort på app. Kunderne skal have personlige tilbud med udgangspunkt i bonanalyser

Bilka introducerer loyalitetsprogram a la F√łtex

Kun to uger efter, at Salling Group lancerede en app til F√łtex, f√łlger hypermarkedsk√¶den efter med Bilka Plus

F√łtex-app leverer helt personlige tilbud

Under to uger gammel er F√łtex‚Äô nye loyalitetsapp nu downloadet af en kvart million

Coop vil ændre forbrugernes prisopfattelse

Forbrugerne mener, at Coop er en del dyrere end det reelle prisniveau. Det vil Coop nu fors√łge at √¶ndre med en kampagne, der l√łber resten af √•ret

Organisationer siger nej tak til ja tak til reklamer-ordning

Fagforeninger og erhvervsorganisationer som blandt andre DSK og Dansk Erhverv advarer i et brev til erhvervsministeren mod at ændre nej tak til reklamer med en ja tak-ordning

Coop satser p√• dansk kalvek√łd

Danish Crown relancerer nu sit Dansk Kalv-koncept i et samarbejde med Coop Danmark

Mere nyt