Monopolstatus sikrer FK Distribution vækst på 39 pct.

Som eneste store aktør på markedet for distribution af adresseløse forsendelser bidrager omdelingsfirmaet til størstedelen af North Medias omsætning i 2018

Meny letter kampagnetrykket

Et fald i antal markedsførte varer i Menys tilbudsavis er en helt bevidst strategi, der dog ikke påvirker salget

Arla laver eget mediebureau

Arla in-sourcer nu den digitale markedsføring og opretter eget mediebureau på hovedkontoret

Ny Spar-direktør møder kunderne i julebussen

For tredje år i træk sender Spar-kæden busser med kunder fra København til de jyske og fynske butikker

Tilbudsavisen flytter milliardomsætning

Trods en syv år gammel dødsdom mod tilbudsaviserne generede trykte og digitale tilbudsaviser i 2018 en omsætning på 16 mia. kr

Clear Channel Danmark og AFA JCDecaux har aftalt ulovlige rabatter

De to konkurrerende virksomheder, der begge sælger reklameplads i outdoor-medier, har aftalt rabatter i strid med konkurrenceloven. Sagen er anmeldt til SØIK

Coop taber sag om brug af reklamefotos i Højesteret

Coop skal betale keramikeren Kasper Würtz 200.000 kr. i erstatning, da Højesteret har underkendt en 40 år gammel praksis for brug af genstande i reklamefotos

Coops app runder 1 million downloads

Dagligvarekoncernen vil fange endnu flere digitale forbrugere og åbner nu op for, at ikke-medlemmer kan benytte Coop App

Tilbudsavisen er fortsat populær

Mængden af forbrugere, der læser den husstandsomdelte tilbudsavis er stort set uændret siden 2015

Svar på leder i Dansk Handelsblad: ”Nej tak-ordningen taber status i...

Debatindlæg af Lasse Ingemann Brodt, adm. direktør, FK Distribution

Mere nyt