Kundetal vokser i Føtex trods udskældt reklame

45 pct. hader føtæsk-reklamerne, viser en meningsmåling i BT. Føtex oplever hver uge kundevækst, lyder det fra marketingsansvarlig

Irma har suverænt flest øko-tilbud

Knap fire ud af ti varer i Irmas tilbudsavis er økologiske. Netto og Rema følger efter, og Aldi fordobler på to år

Nye kundeaftaler booster omsætningen i FK Distribution

Omsætningen i FK Distribution steg med 14 pct. i 2017. Nye kunder tæller Lidl, Dagrofa - og senest Coop fra årsskiftet

Coop melder om tryk på julekup-kampagne

"Dagens julekup" har på de første 18 dage i december femdoblet tilgangen af brugere af Coops medlemsapp

Dansk Supermarked kritiseres for falsk markedsføring

Brancheorganisationen FødevareDanmark mener, at Dansk Supermarked vildleder forbrugerne i markedsføringen af plantefars som kød

Unilever vil have progressive reklamer

Forbrugerne skal i højere grad kunne spejle sig i personerne i Unilevers annoncer.

Tv-reklamer slår YouTube og Facebook

En ny australsk undersøgelse viser, at tv-reklamer skaber dobbelt så meget opmærksomhed som på YouTube og 15 gange så meget som på Facebook

Rema-købmænd styrker salg og relationer på Facebook

Cirka to ud af tre Rema 1000-købmænd driver deres egen Facebook-side. Flere købmænd har helt droppet annonceringen i lokalaviser og satser kun på Facebook

Virksomheder med et stærkt formål oplever langt større vækst

Virksomheder og brands, der formår at tilknytte et højere samfundsformål end blot at tjene penge, oplever større og hurtigere vækst

Tilbudsaviser fanger forbrugeren bedst

Stadig flere irriteres over intetsigende reklamer. Tilbudsaviser er dog det bedste medie til at fange forbrugernes opmærksomhed, viser Reklameanalysen 2017

Mere nyt fra dhblad