Lego er verdens mest værdifulde legetøjmærke

Ny undersøgelse viser, at Lego er det mærke i verden, som har den stærkeste brand value

SuperBrugsen vil sælge mere hverdags-nonfood

Coops supermarkedskæde har tabt omsætning på nonfood. Nu går SuperBrugsen i modoffensiven i jagten på vækst på nonfood-varer op til 100 kr.

Coops møbelkæde åbner butik nummer syv

I næste uge åbner FDM Møbler en ny butik i Odense. Kæden venter vækst i eksporten og en trecifret millionomsætning i år

Lidl offentliggør lister over leverandører

I et forsøg på at skabe større gennemsigtighed vælger Lidl nu at lægge en liste over sine leverandører af sko og tøj frem til offentligt skue. Salling Group og Coop afviser at følge trop

Matas opruster digitalt med opkøb

Matas har købt selskabet Firtal Group, der driver onlinebutikken Helsebixen.dk

Matas-direktør præsenterer nyt vækstteam

Topchef Gregers Wedell-Wedellsborg har nu sat det ledelsesteam, der skal sikre den vækst, Matas stiler efter

Mindre Kvickly-butikker på vej

Tiden er løbet fra de store varehuse, mener Coops adm. direktør, Peter Høgsted

Coop-topchef: Tiden er løbet fra de store varehuse

De mange kvadratmeter i Kvickly er overflødige i takt med den stigende nethandel, mener Peter Høgsted, der varsler ændringer i varehus-kæden

Nemlig.com sælger nu også bøger

Indgår samarbejdsaftale med boghandlerkæden Arnold Busck, der får en specialbutik på Nemlig.com

Matas vil åbne grønne butikker

Foruden et nyt butikskoncept lancerer Matas nye varekoncepter for at få en større del af det milliardstore marked for helsekost og grøn kosmetik

Mere nyt