Krav om digitalisering presser dagligvareproducenter

Seks ud af ti producenter mener, Amazon slår dem på tilfredshed og gensalg, viser ny rapport

Ny prisportal skal lette køb af dagligvarer på nettet

Ambitionen er, at prisportalen Dinkurv.dk skal være indgang til al nethandel med dagligvarer herhjemme

Danske Spil investerer trecifret millionbeløb i digital udvikling

Både i små og store butikker giver det overskud at investere i digitale løsninger. Testskærme med digitale spil i Netto løfter salget minimum 20 pct.

Coop indleder tæt samarbejde med spotmarkedsplads

Fra 10. maj er det udelukkende Coop-butikker, der kan benytte markedspladsen Spotmarket

Detailleverandør: Tiden er løbet fra lange køer ved kassen

Detailkæder har stor fokus på løsninger, der nedbringer lange køer ved kassen. F.eks. stemmestyrerede check-out løsninger, lyder det fra omnichannel-leverandør

Rema går sammen med Arla om nyt måltidskassekoncept

Når besøgende klikker, hvilke madopskrifter de ønsker på Karolines Køkken, ryger en indkøbsliste automatisk over på Vigo.dk

Drastisk dyk i Aarstidernes vækst

Efter år med voldsom vækst bød 2018 blot på en fremgang på 2 pct. for Aarstiderne

To af tre betalinger med Dankort er kontaktløse

68 pct. af alle betalinger med Dankort sker nu kontaktløst i landets butikker, mens det var lige under halvdelen for et år siden

Nemlig.com og Coop med i opløbet til E-handelsprisen

Nemlig.com kan igen vinde en E-handelspris, som det også var tilfældet i 2018. Også Coops app er nomineret

Meny i Norge tredobler netomsætningen

NorgesGruppens flagskibskæde budgettere med en vækst i nethandlen på 65 pct. i år

Mere nyt