Salling Group med nyt klimamærke

Dagligvarekoncern introducerer klimamærkning

Salling Group inviterer til fælles klimamærkning i fødevarebranchen

Her er vinderne af Generation Food Award

Generation Food Award er et nyt initiativ fra Copenhagen Cooking & Food Festival og Arla, der blev afholdt for første gang i 2017.

Coop øger fokus på pris med flere tilbud

Tre af Coops kæder sender i år flere tilbud ud end sidste år, mens både topchef og bestyrelsesformand snakker om ”bedre mad”
digitale tilbudsaviser mærkeleverandørerne

Postens krise løfter forventningerne hos tilbudsavis-gigant

FK Distribution har nye kunder på vej ind i sin tilbudsavis-omdeling
PostNord pakker priser på levering

Nordiske forbrugere køber flere dagligvarer på nettet

Dansk Handelsblad udkommer i denne uge med en ekstra sektion, der i anledning af den store internationale konference, Shoptalk Europe, især handler om nethandel med dagligvarer.

Analyse: Føtex genstarter priskrig

Coop kan have flere modtræk på vej mod aggressiv pris-markedsføring fra Dansk Supermarked

Hold styr på “ambassadører” på sociale medier

Ugens kommentar af Christian Vinding Thomsen, partner, Bech-Bruun
Nestlé hovedkvarter Danmark

Nestlé vil producere flere plantebaserede fødevarer

Verdens største fødevarevirksomhed fremskynder sin indsats mod klimaændringer og vil være CO2-netural inden 2050

Føtex barberer tilbudsavisen

En af markedets mest omfangsrige tilbudsaviser bliver nu mindre, når Føtex skærer 40 pct. af sidetallet

Regeringen vil gøre danskernes madvaner sundere

Dansk Erhverv er positive over den nye strategi for mad og sundhed, men efterlyser mere fokus på at anerkende fødevarefag som bagere og slagtere

Mere nyt