Nye samlemærker giver rabat på oplevelser

Dagrofas nyeste tiltag i samlemærkegenren er en kampagne, der giver rabat på forlystelser for alle aldre

Føtex barberer tilbudsavisen

En af markedets mest omfangsrige tilbudsaviser bliver nu mindre, når Føtex skærer 40 pct. af sidetallet

Spar, Meny og Netto sænker fløde-prisen

Rema 1000 er blevet overhalet indenom som kæden med julens billigste piskefløde - med en femøre

En opdelt avis skal trække flere kunder i Lidl

Den tyske discountkæde Lidl vil gerne have kunder i butikken flere gange om ugen. Det skal en opdelt tilbudsavis...

To Meny-slagtere er nomineret til årets Slagterpris

I alt otte slagtere er nomineret til Landbrug& Fødevarers årlige prisuddeling

Større advarsler på cigaretpakker

Tobaksproducenterne tror ikke, at det vil ændre stort på salget af cigaretter. Fra maj strammes regler for cigaretpakker. I fremtiden...

Coop skærper digital jagt på 2 mio. medlemmer

Markedsleder Coop er ved at etablere et nyt medlems-univers, som skal lokke flere loyale kunder ind

DLF stævner Lidl for brud på markedsføringsloven

Flere forhold i en tidligere Lidl-kampagne strider mod markedsføringsloven, mener interesseorganisationen DLF, der derfor har stævnet kæden til Sø- og Handelsretten

Bilka inviterer til affaldsstafet

For hvert kilo affald kunderne samler ind, vil Bilka donere 1 krone til Danmarks Naturfredningsforening

Øget opmærksomhed på miljømærkede varer

Danmarks officielle miljømærker, Svanemærket og EU-Blomsten, bliver mere og mere populære. Det viser en ny opgørelse fra Miljømærkning Danmark. Opgørelsen...

Mere nyt