Nye samlemærker giver rabat på oplevelser

Dagrofas nyeste tiltag i samlemærkegenren er en kampagne, der giver rabat på forlystelser for alle aldre

F√łtex barberer tilbudsavisen

En af markedets mest omfangsrige tilbudsaviser bliver nu mindre, n√•r F√łtex sk√¶rer 40 pct. af sidetallet

Spar, Meny og Netto s√¶nker fl√łde-prisen

Rema 1000 er blevet overhalet indenom som k√¶den med julens billigste piskefl√łde - med en fem√łre

En opdelt avis skal trække flere kunder i Lidl

Den tyske discountkæde Lidl vil gerne have kunder i butikken flere gange om ugen. Det skal en opdelt tilbudsavis...

Bilka skyder gang i ny priskampagne

Salling Groups lavprisvarehuse s√¶nker priserne p√• 5.000 nonfood-varer i forbindelse med en ny kampagne, der har hentet inspiration hos "lillebror" F√łtex

To Meny-slagtere er nomineret til årets Slagterpris

I alt otte slagtere er nomineret til Landbrug& F√łdevarers √•rlige prisuddeling

St√łrre advarsler p√• cigaretpakker

Tobaksproducenterne tror ikke, at det vil ændre stort på salget af cigaretter. Fra maj strammes regler for cigaretpakker. I fremtiden...

Konkurrencemyndighed pudser bagmandspolitiet på FK Distribution

Konkurrencerådet kritiserer tilbudsavis-omdeleren for at have misbrugt en dominerende position

Coop skærper digital jagt på 2 mio. medlemmer

Markedsleder Coop er ved at etablere et nyt medlems-univers, som skal lokke flere loyale kunder ind

DLF st√¶vner Lidl for brud p√• markedsf√łringsloven

Flere forhold i en tidligere Lidl-kampagne strider mod markedsf√łringsloven, mener interesseorganisationen DLF, der derfor har st√¶vnet k√¶den til S√ł- og Handelsretten

Mere nyt