Nye samlemærker giver rabat på oplevelser

Dagrofas nyeste tiltag i samlemærkegenren er en kampagne, der giver rabat på forlystelser for alle aldre

Spar, Meny og Netto sænker fløde-prisen

Rema 1000 er blevet overhalet indenom som kæden med julens billigste piskefløde - med en femøre

En opdelt avis skal trække flere kunder i Lidl

Den tyske discountkæde Lidl vil gerne have kunder i butikken flere gange om ugen. Det skal en opdelt tilbudsavis...

To Meny-slagtere er nomineret til årets Slagterpris

I alt otte slagtere er nomineret til Landbrug& Fødevarers årlige prisuddeling

Større advarsler på cigaretpakker

Tobaksproducenterne tror ikke, at det vil ændre stort på salget af cigaretter. Fra maj strammes regler for cigaretpakker. I fremtiden...

Coop skærper digital jagt på 2 mio. medlemmer

Markedsleder Coop er ved at etablere et nyt medlems-univers, som skal lokke flere loyale kunder ind

DLF stævner Lidl for brud på markedsføringsloven

Flere forhold i en tidligere Lidl-kampagne strider mod markedsføringsloven, mener interesseorganisationen DLF, der derfor har stævnet kæden til Sø- og Handelsretten

Bilka inviterer til affaldsstafet

For hvert kilo affald kunderne samler ind, vil Bilka donere 1 krone til Danmarks Naturfredningsforening

Øget opmærksomhed på miljømærkede varer

Danmarks officielle miljømærker, Svanemærket og EU-Blomsten, bliver mere og mere populære. Det viser en ny opgørelse fra Miljømærkning Danmark. Opgørelsen...

Kampagne skal styrke mærkevarer

Dagligvareleverandørerne lancerer kampagnen ”Mærker, du kan stole på”

Mere nyt