En opdelt avis skal trække flere kunder i Lidl

Den tyske discountkæde Lidl vil gerne have kunder i butikken flere gange om ugen. Det skal en opdelt tilbudsavis...

Duel på dyrevelfærd

¬†Nu introduceres de f√łrste svinek√łdsprodukter med statens dyrevelf√¶rdsm√¶rke

Aktive forbrugere: Tag fri fra forbrugsræset på Black Friday

Sidste √•r aktionerede aktive forbrugere uden for Lidl for at g√łre opm√¶rksom p√• forhold i den brasilianske juiceindustri

P√• indk√łbsrejse via tilbudsaviser

Tilbudsdata giver k√¶derne mulighed for at hente inspiration om nye varer og leverand√łrer fra 14 europ√¶iske lande

Bilka vil sende familier på skattejagt

Dansk Supermarked tager udgangspunkt i sidste sommers Pok√©mon-jagt i et fors√łg p√• at tiltr√¶kke b√łrnefamilierne

644.000 får skræddersyede reklamepakker

Væksten i en svækket NejTak+-ordning er et lyspunkt  for FK Distribution, der har tabt 19 pct. af omsætningen uden Coops tilbudsaviser

Sliksvindel er mest udbredt i K√łbenhavn

Det viser en opg√łrelse fra Skat, der dog kan se, at problemet nu ogs√• vokser i Jylland

Tre√•rig kampagne skal l√łfte salget af √łkologi

F√¶lles dansk-britisk kampagne for √łkologiske varer skal f√• salget til at stige 50 pct. p√• tre √•r √łkologi
F√łdevareminister Mogens Jensen Dyrevelf√¶rdsm√¶rke Coop

F√łdevareminister vil udvide Dyrevelf√¶rdsm√¶rket

Fra 2020 skal forbrugerne ogs√• kunne k√łbe b√•de mejeriprodukter samt kalve- og oksek√łd med det statskontrollerede dyrevelf√¶rdsm√¶rke

Nestlé nedbringer ungdomsledigheden

På bare to år har Nestlé fastansat 280 danske unge

Mere nyt