Kæderne øger markedsføring af spiritus

Der er blevet længere mellem billeder af dyremad og personlig pleje i kædernes tilbudsaviser

Coop drosler ned på tilbuddene

I det seneste kvartal har koncernens kæder sendt markant færre tilbudssider ud til sine kunder

På indkøbsrejse via tilbudsaviser

Tilbudsdata giver kæderne mulighed for at hente inspiration om nye varer og leverandører fra 14 europæiske lande

Nordiske forbrugere køber flere dagligvarer på nettet

Dansk Handelsblad udkommer i denne uge med en ekstra sektion, der i anledning af den store internationale konference, Shoptalk Europe, især handler om nethandel med dagligvarer.

Coop og naturfredningsforening lancerer Øktober

Coop vil sammen med Danmarks Naturfredningsforening sætte ekstra fokus på økologien i næste måned

Forbrugerne frygter sprøjtegifte

En øko-kampagne, "Ren Madglæde – Økologi" skal fortælle danskerne, at økologi er det sikreste valg, hvis man vil undgå sprøjtegifte

Stigende salg af fuldkornsprodukter

Fuldkornspartnerskabet håber, at den positive udvikling fortsætter.

Kunderne er klar til den digitale handel

Mens resten af samfundet udvikler sig digitalt med stor hast, står dagligvarebranchen lidt tilbage. Men det vil snart ændre sig

Nestlé nedbringer ungdomsledigheden

På bare to år har Nestlé fastansat 280 danske unge

Postens krise løfter forventningerne hos tilbudsavis-gigant

FK Distribution har nye kunder på vej ind i sin tilbudsavis-omdeling

Mere nyt fra dhblad