Bilka skyder gang i ny priskampagne

Salling Groups lavprisvarehuse sænker priserne på 5.000 nonfood-varer i forbindelse med en ny kampagne, der har hentet inspiration hos "lillebror" Føtex

Klimavenlige kostråd og madtips på vej til danskerne

Det skal være nemmere for forbrugerne at vælge klimavenlig mad, mener regeringen

Fem produkter i spil som Årets Lancering 2019

De nominerede til prisen som Årets Lancering 2019 spænder fra energidrikke til tandbørster

Oliver Twist-reklame koster bøde på 200.000

En politianmeldelse fra Forbrugerombudsmanden fører nu til en gedigen bøde til tobaksproducent

Føtex barberer tilbudsavisen

En af markedets mest omfangsrige tilbudsaviser bliver nu mindre, når Føtex skærer 40 pct. af sidetallet
Ansvarshavende redaktør på Dansk Handelsblad Jesper Veber Knudsen

Grøn vækstplan skal bevise sit værd

Ugens leder af Jesper Veber Knudsen, ansvarshavende redaktør
Regeringen vil øge afgifter på cigaretter med 25 pct

National plan sender tobakken i skjul: Her er de vigtigste tidsfrister

Regeringens "National handleplan mod børn og unges rygning" kommer med en række nye krav til de danske detailbutikker. Her får du de vigtigste elementer og datoer, din forretning skal have styr på.
Coop foreslår forbud mod tilbudsaviser

Coop foreslår forbud mod tilbudsaviser

I et åbent brev til klimaminister Dan Jørgensen (S) opfordrer dagligvarekoncernen til et forbud mod trykte tilbudsaviser herhjemme
Aldi og Lidl knokler for de smilende smileys

Supermarkeder har godt styr på rengøring og egenkontrol

Der er meget langt mellem de sure smileyer og bøderne i de danske supermarkeder. I bunden ligger de mindste butikker
Føtex kampagne Føtæsk nomineret til pris

Er Føtæsk årets mest effektive dagligvarekampagne?

Føtæsk-kampagnen er nomineret til Advertising Effectiveness Award. Priskampagnen har forbedret prisopfattelsen af Føtex med hele 23 procentpoint

Mere nyt