Detailforum Prisen til Søstrene Grene – kampagnepris til Coop

Detailforum Prisen gik i år til den familieejede kæde Søstrene Grene, mens kampagneprisen gik til Coop for at sætte en ny kemilov på agendaen

Sommerens grillpølser kan være baseret på ærter

Salling Group og Naturli' Foods introducerer en kødfri pølse, der er produceret af danske ærter

MSC-mærket fisk nedbringer risikoen for svindel markant

Under 1 pct. af al fisk og skaldyr med MSC-mærket er deklareret forkert

Digital satsning skal skabe vækst i Danske Spils automatforretning

Elite Gaming har fokus på at etablere endnu flere franchisebutikker i Pitstop-kæden

Tænk: Lidl er billigst på øko-grønt

De billigste økologiske frugter og grøntsager findes lige nu i Lidl, viser Forburgerrådet Tænks årlige pristjek

Foodservice har fokus på forbrugertrends

Økologi, kødløs og convenience, er ikke kun vigtigt, når forbrugerne går i supermarkedet. Foodservicebranchen står også over for en madrevolution

OECD: Handel med kopivarer i stor vækst

Handlen med ulovlige kopivarer på verdensplan løber op i 3.346 mia kr., lyder vurderingen i en ny rapport. Også importen af kopivarer til EU stiger eksplosivt

Fødevarebranchen har lagt klimamærke i graven

Til gengæld er hele branchen og interesseorganisationer gået sammen med klimaministeriet med det fælles mål at skabe guidelines til forbrugerne

Thise hiver omsætningen over milliarden

Det økologiske mejeri landede et overskud på 29 mio. kr. i 2018 efter beskeden fremgang i omsætningen

Estisk fisk skyld i langvarigt listeriaudbrud

Røget fisk fra Estland er solgt i både Dagrofas og Salling Groups butikker

Mere nyt