Carlsberg fejrer dronningen med fødselsdagsøl

Fødselsdagsversion af Carlsberg-pilsneren på vej ud i butikkerne i anledning af Hendes Majestæt Dronningens 80 årsdag

Kims er bedst til at forny sit brand

Flere af dagligvarekædernes økologiske private label-serier blander sig i toppen af brands, der er bedst til at forny sig, viser ny undersøgelse fra AIM Create

Royal Unibrew seksdobler salget af alkoholfri øl

Lanceringen af en ny alkoholfri øl har boostet bryggerikoncernens salg i Danmark i denne måned

Ny producent vil sælge plantedrikke på abonnement

Virksomheden Dryk gør klar til at angribe det voksende plantedrik-salg gennem en abonnementsordning

Let-Køb relanceres: Sortiment-satsninger og visuelt løft for mio.

Samtlige butikker i Dagrofa-kæden Let-Køb skal have et omfattende visuelt løft både ind- og udvendigt – og det kommer ikke til at koste butikkerne én krone, lover kædedirektør

Arla: Et klimamærke skal være for alle producenter – også de...

Arla bakker op om et klimamærke. Så længe små fødevarevirksomheder ikke kan beregne CO2-aftrykket i hele værdikæden, giver et mærke dog ingen mening

Arla lancerer tre plantedrikke under nyt plante-brand

Flere og flere danskere drikker plantedrikke. Derfor lancerer mejerigiganten nu tre økologiske plantedrikke under det nye brand JÖRD, som udelukkende skal bestå af plantebaserede produkter

Amazon udvider sit fysiske butikskoncept

Det lille Amazon Go-format har fået en storebror i onlinegigantens hjemby Seattle

Se de nominerede til MLDK Award Show 2020

Når Mærkevareleverandørerne MLDK afholder Årstræf den 12. marts uddeles samtidig en række priser

Ny Dagrofa-butik skal sælge for en halv milliard

Storkøbenhavnske kiosker og mindre købmænd er målgruppen for Dagrofa Engros i Skovlunde

Mere nyt