Kæder skaber trafik med bland-selv-slik

Markedslederen Candyking oplever stigende interesse for sit slikkoncept blandt dagligvarekæder, der med meget lave priser forsøger at skabe yderligere kundestrøm

Møllerup Gods indgår distributøraftale med ny spiller

Nyetablerede Noomad skal distribuere hamp gin, tonic og øl for Skandinaviens største producent af hamp

Svaneke Bryghus klar med dåseøl

Det bornholmske mikrobryggeri lancerer en ny serie af dåseøl, der lander i flere kæder hen over sommeren

Kødgigant satser på klimaneutralt kød

Danish Crown udvikler i dag få plantebaserede fødevarer og forædler protein fra restprodukter. Kunstigt kød er ikke på dagsordenen - endnu

PROGNOSE: Kun fire ud af ti bøffer vil indeholde ægte kød...

En international rapport forudsiger, at ikke mindst kunstigt kød vil få en fremtrædende plads i køledisken om 20 år

Fairtrade Danmark får ny kommunikations- og kampagnechef

Salget af de bæredygtige produkter med Fairtrade-mærket steg sidste år med 8 pct.

Irma lancerer verdenskendt vege-burger

Coops analysechef forventer, at de plantebaserede bøffer kan nå 12 pct. inden 2025. Kunstigt kød, som forudsagt i en international rapport, er lige nu kun en fremtidsdrøm

“Fri for”-trend vinder frem i Europa

 Salget af "fri for"-produkter er steget med mere end 11 pct. i Europa det seneste år

Tangchips og veganske flødeboller vinder Coops produktpriser

Det særlige og unikke var i højsædet, da der skulle uddeles priser til lokale, danske produkter i Sol over Gudhjem

Underskud stiger igen i Uhrenholt-koncernen

Handels- og produktionskoncernen Uhrenholt Holding kom i 2018 ud med et underskud på mere end 46 mio. kr., som ledelsen betegner som klart utilfredsstillende

Mere nyt