Ny 6-pack sparer miljøet for 150 tons plast om året

Carlsberg lancerer som det første bryggeri i verden dåser, der er limet sammen for at minimere miljøbelastningen

Royal Unibrew indgår aftale med international hotelkæde

Bryggeriet skal de næste fem år levere øl og cider til hotelkæden Scandics barer og restauranter i hele Danmark og forventer stor salgsvækst

Snack-iværksættere crowdfunder 150.000 kr. på under en time

På 55 minutter fik NØD Snacks finansieret 150.000 kr. til udvidelse af produktion og distribution gennem Coop Crowdfunding

Naturli’ Foods lancerer plantealternativ til kylling

Fødevarevirksomheden har netop lanceret et 100 pct. plantebaseret alternativ til kyllingekød i Rema 1000. Målet er at tage 3 pct. af markedet for kyllingekød.

Kvickly-direktør varsler aggressiv satsning på nonfood

Kæden differentierer nonfood-sortimentet efter lokale forhold, og nogle varehuse vækster på nonfood. Mad har fortsat høj prioritet

Dagrofa tager teten i årets flødekrig

Piskefløden er hvert år et af trækplastrene, når kunder skal trækkes ind i butikken med den store julepung

Dansk Cater-kød skal ud til alle forbrugere

Et samarbejde mellem Danish Crown og Dansk Caters forretninger om gourmetkalvekød er blevet så stor en succes, at slagterbutikker også skal have mulighed for at sælge det

Arla køber osteforretning i Mellemøsten

Som en del af mejeriets vækststrategi vil Arla sælge mere ost i Mellemøsten

Carlsberg lancerer pakning af genbrugsplast

En ny indpakning af genbrugsplast til 24 dåseøl lanceres i Nettos nye butik i Carlsberg Byen

Michelin-kok brander lokale gourmetprodukter

Et samarbejde med kokken Wassim Hallal om en ny og bæredygtig produktserie skal trække nye kunder til discountkæden

Mere nyt