Grøntkategorien har stort vækstpotentiale i butikkerne

Knap tre ud af fire forbrugere benytter oftest grøntsager som tilbehør i dag, men grøntkategorien rummer store vækstmuligheder, lyder det i ny undersøgelse

Grøntsager udfordrer forbrugernes kokkeevner

Dagligvarebutikkerne kan inspirere til endnu større grøntsagskøb

Koncerndirektør: Coop skal vinde “maveandele”

I et fladt dagligvaremarked vil Coop finde nye vækstmuligheder i måltidsmarkedet, fortæller koncerndirektør Jens Visholm

Flødesalget stiger med 50 pct. i december

Danskerne spiser risalamande, tarteletter og brun sovs i december, og det får salget af fløde til at stige markant, viser tal fra Arla

Grønne hjerter på pølser og bacon

Nu udvides det statslige dyrevelfærdsmærke til også at omfatte forarbejdede produkter af svinekød

Økologisk babymad stiger mest

Havregryn er den varer, som oftest sælges i en økologisk udgave, men babymad vækster mest i år

Lidl vil øge øko-salget med 50 pct.

Salget af økologi vokser med stor fart i Lidl, der er med i Økologisk Landsforenings kampagne ”Ren Madglæde”

Vækstplan sætter fokus på mærkning

Heidi Søsted fra Varefakta opfordrer mindre fødevareproducenter til at leve op til lovgivningen

Så er det også slut med buræg i Dansk Supermarked

Koncernen vil i stedet sænke prisen på skrabeæg i Netto, Føtex og Bilka

Lidl Danmark åbner døren for fødevareeksportører

Eksporterer danske varer for 200 mio. kr til andre Lidl-lande

Mere nyt fra dhblad