Hvem gavner mere hemmelighedskræmmeri?

Leder af ansvarshavende redaktør Jesper Veber Knudsen

Salling Group løfter dyrevelfærdssalg med kvart milliard

Netto, Bilka og Føtex har samlet øget salget af produkter med den højeste dyrevelfærd med 250 mio. kr.

Plante-istid i Thy

Claus’ veganske is er stærk efterspurgt blandt dagligvarekæder. I dag er Ismejeriet Thy en del af Dragsbækkoncernen

Stor salgsfremgang for bland-selv slik

Cloetta købte sidste år pick & mix-konceptet Candyking

Flere spiser mere fuldkorn

Danskerne spiser i dag i gennemsnit 63 gram fuldkorn om dagen.

Inden to uger er tobakken gemt væk i Netto

I sidste uge meldte Salling Group ud, at cigaretterne skal væk i alle koncernens butikker inden 1. oktober

I netsupermarkedet går kunder efter økologi og sundhed

Profilen på de kunder, der køber mad på nettet, adskiller sig fra den gennemsnitlige danske forbruger, for hvem prisen er allervigtigst

Arlas nye mælkekarton skaber mindre CO2

Kartonerne vil i første omgang blive brugt til økologisk mælk og yoghurt.

Nærkøb vokser med 40 butikker

Mogens Nielsen er ny formand for 248 NærKøb-butikker. Han vil have flere medlemmer, og butikkerne skal have flere tilbud fra kæden

Løgismose får styrket sit brand i Netto

Netto har mange leverandører. De store mærkevareleverandører er der – og så er der Løgismose. Det mangeårige partnerskab mellem...

Mere nyt fra dhblad