Foodservice har fokus på forbrugertrends

Økologi, kødløs og convenience, er ikke kun vigtigt, når forbrugerne går i supermarkedet. Foodservicebranchen står også over for en madrevolution

Conaxess Trade indgår nyt foodservice-samarbejde

Handelsvirksomheden bliver ansvarlig for The Whole Company brandportefølje indenfor foodservice

Detailleverandører satser på foodservicemarkedet

Udespisning vokser betydeligt i disse år, og det får flere leverandører til at skærpe opmærksomheden på cateringkunder

Foodservicesegmentet stiller forskellige krav til samme produkt

Cateringkunder stiller meget præcise krav til fødevareprodukter og kan sjældent bruge en erstatningsvare

MLDK-direktør: Leverandører skal have fokus på løsninger

Leverandørerne skal være opmærksomme på flere segmenter, og de skal være målrettede og bruge messer til at inspirere

Leverandør af dybfrost fik igen overskud

Lavere distributionsomkostninger fik igen Findus Danmark i plus efter sidste års underskud

Økologien får mere plads i tilbudsaviserne fra foodservice

Ikke mindst morgenmadsprodukter er økologiske, når de markedsføres af cateringbranchen

Forbrugerne vil have økologiske drikkevarer

Økologi er blevet en fast del af forbrugernes bevidsthed, og det voksende udbud af økologiske drikkevarer bliver revet væk

Foodservice-økologi fortsætter med at tage markedsandele

Efter flere år med hidsig vækst udgør økologi nu 10 pct. af foodservice-salget. Private storkøkkener skal have større rolle i fremtiden, vurderer Landbrug & Fødevarer

SKI offentliggør nyt materiale til omstridt fødevareaftale

Ansøgningsfristen er forlænget til mia.-aftale om salg af fødevarer til storkøkkener i flere end halvdelen af landets kommuner

Mere nyt