Dagligvarekæder spreder juleglæde og bekæmper madspild

Butikker landet over tager julens budskab om næstekærlighed til sig og deler overskudsmad ud til samfundets svage

Michelin-kok brander lokale gourmetprodukter

Et samarbejde med kokken Wassim Hallal om en ny og bæredygtig produktserie skal trække nye kunder til discountkæden

Danskerne vil bruge 3,3 mia. kr. på Black Friday-tilbud

Forbrugerne er klar til at bruge i gennemsnit 2.587 kr. i forbindelse med årets Black Friday-udsalg, viser en ny undersøgelse. Borgere i hovedstaden er klar til at bruge flest penge, og der shoppes mest på nettet

Nordiske naboer er vilde med danske øko-produkter

På messen Nordic Organic Food Fair tog danske øko-producenter tilløb til yderligere vækst i Norden

Prognose: Sort fredagsstorm rammer danske butikker

Købeklare kunder med en stærk økonomi og et stort kendskab til Black Friday kan gøre den 23. november til den største salgsdag nogensinde, spår FDIH

KFI melder om succes med købmandsmøder

Erhvervsfonden har brugt efteråret på at tage rundt i landet for at fortælle, hvad KFI kan tilbyde. Planen er allerede lagt for næste års møder

Fem tips til at øge omsætningen på Black Friday

Debatindlæg af Morten Storgaard, Storgaard.co

Tulip vil gøre grisen “in” blandt unge forbrugere

Mindre end en fjerdedel af de unges kødindkøb er gris. Det vil Tulip lave om på

Otte ud af ti stande er solgt til forårets fødevaremesse

Madværkstedet finder sted i Lokomotivværkstedet i København 26.-27. marts 2019

Thisted Bryghus søger 25 øl-testere

Bryggeriet vil gerne få øllet bedømt af almindelige forbrugere, før man sender nye øl på markedet

Mere nyt