Detailforum Prisen til Søstrene Grene – kampagnepris til Coop

Detailforum Prisen gik i år til den familieejede kæde Søstrene Grene, mens kampagneprisen gik til Coop for at sætte en ny kemilov på agendaen

Detailleverandører satser på foodservicemarkedet

Udespisning vokser betydeligt i disse år, og det får flere leverandører til at skærpe opmærksomheden på cateringkunder

Stor interesse for danske øko-producenter

Internationale indkøbere viser stor interesse for dansk økologi på verdens største øko-messe

Danske øko-producenter jagter nye ordrer

32 danske øko-virksomheder deltager i næste uges eksportfremstød på BioFach-messen i Tyskland

L&F: Detailpriserne kaster lys på din butik

Landbrug & Fødevare indleder nu årets jagt på de bedste i dagligvarehandlen

Dansk gin vinder fornem pris

Københavnske Nordic Gin House vinder guldmedaljen ved World Gin Awards 2019

Dagligvarekæder spreder juleglæde og bekæmper madspild

Butikker landet over tager julens budskab om næstekærlighed til sig og deler overskudsmad ud til samfundets svage

Michelin-kok brander lokale gourmetprodukter

Et samarbejde med kokken Wassim Hallal om en ny og bæredygtig produktserie skal trække nye kunder til discountkæden

Danskerne vil bruge 3,3 mia. kr. på Black Friday-tilbud

Forbrugerne er klar til at bruge i gennemsnit 2.587 kr. i forbindelse med årets Black Friday-udsalg, viser en ny undersøgelse. Borgere i hovedstaden er klar til at bruge flest penge, og der shoppes mest på nettet

Nordiske naboer er vilde med danske øko-produkter

På messen Nordic Organic Food Fair tog danske øko-producenter tilløb til yderligere vækst i Norden

Mere nyt